Hotel Robert's Port ****, Mikołajki
The best hotel for families

Conferences

Conferences

Conferences

Lowest prices and best packages – only on our website!
21 December 2024
22 December 2024
  1. The best hotel for families
  2. Business
  3. Conferences

Centrum Konferencyjne na Mazurach nad brzegiem jeziora

Nowe centrum konferencyjne na Mazurach już otwarte! Oferując przestronne i nowoczesne sale konferencyjne wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt multimedialny oraz zapierające dech w piersiach widoki na Jezioro Tałty, centrum konferencyjne przy Hotelu Robert's Port gwarantuje niezapomniane doświadczenie dla uczestników spotkań biznesowych. Do dyspozycji organizatorów oddajemy 3 przestronne sale konferencyjne ze ścianami modułowymi umożliwiającymi łączenie pomieszczeń i dostosowywanie ich do potrzeb eventu czy spotkania.

Sprawdź sale konferencyjne w Hotel Robert’s Port **** Lake Resort & SPA na SaleBiznesowe.pl

Hotel Robert's Port Lake Resort & SPA

 

Targi i występy artystyczne w ramach konferencji

W Centrum Konferencyjnym Robert`s Port **** nie brakuje dodatkowej przestrzeni wystawienniczej, a obiekt doskonale sprawdza się również jako miejsce występów artystycznych. Największa spośród sal (Sala Delta) mieści 350 osób w ustawieniu teatralnym. W budynku znajdują się również: restauracja, klub nocny, kręgielnia i sala bilardowa. Uczestnicy konferencji na pewno docenią tarasy z panoramicznym widokiem na Jezioro Tałty. 

Mazurskie Centrum Kulturalno-Wystawiennicze

MCKW jest jednym z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych na Mazurach.

Obiekt powstał w ramach projektu M2 System.

W doskonale doświetlonym budynku z przeszkloną fasadą

i panoramicznymi oknami znajdują się 3 sale:

DELTA (max. 350 osób),

OMEGA (max. 25 osób), ALFA (max. 45 osób) i ANTRESOLA (max. 250 osób).

Dzięki modułowym ścianom można również połączyć sale:

DELTA+OMEGA+ALFA (max. 350 osób)

DELTA+OMEGA (max. 295 osób)

ALFA+OMEGA (max. 80 osób)

Najlepsza oferta konferencji na Mazurach

Do dyspozycji firm oddajemy nasze zaplecze konferencyjne: 7 wielofunkcyjnych sal dla grup, liczących od 15 do 450 osób. Warunki techniczne pozwalają na kompleksową obsługę grup szkoleniowych, targów, spotkań biznesowych i bankietów. Zorganizuj z nami swoją ​konferencję na Mazurach!

Red Hall (Czerwona Hall)

A modern multimedia hall, perfect for conferences and banquets with full catering option. This large and spacious hall offers you a total floor surface of 350 m2 and can be divided into two smaller rooms, having 200m2 and 150 m2 respectively. Each of the hall parts is air-conditioned. The Red Hall is frequently used for trainings, various fairs and banquets. The dance floor amounts to 40 m2, there’s a professional stage, audio system, 2 multimedia projectors, 2 screens, flipchart and Internet access provided. Depending on the seating arrangement chosen, the hall gives from 120 up to 200 sitting places altogether.

Blue Hall (Niebieska Hall)

A functional and spacious conference hall with full air-conditioning and the floor surface of 112 m2. The dance floor gives you 35 m2 in total. There is a daylight access provided. The hall has been equipped with: lighting, multimedia projector, screen, flipchart, Internet. Depending on the seating arrangement chosen, the hall gives from 40 up to 110 sitting places altogether.

Green Hall (Zielona Hall)

This conference hall is located on the first floor of the hotel building, with close access to the reception. Depending on your choice, there’s either full daylight or full black-out option available. This air-conditioned 112 m2 hall has been equipped with: lighting, multimedia projector, screen, flipchart, Internet access. Depending on the seating arrangement, the hall gives from 30 up to 90 sitting places altogether.

Seating arrangement in hall

Hall Theatrical Shoe School layout
Red Hall AB 200 120 120
Blue Hall 110 40 50
Green Room 90 30 40
Red Hall A 100 25 60
Red Hall B 90 50 60

Zorganizuj czas wolny na konferencji

Duża przestrzeń w plenerze pozwala na zorganizowanie najbardziej wymagających gier teambuildingowych i rozrywek. Polecamy także Mazurskie Biesiady, Klub Nocny lub rejs statkiem pasażerskim, który może być połączony ze szkoleniem lub lunchem na pokładzie.

Nowoczesne sale konferencyjne na Mazurach

Oferowane przez nas sale konferencyjne na Mazurach łączą w sobie najnowszą technologię z niepowtarzalnym charakterem unikatowej lokalizacji. Każda sala wyposażona jest w urządzenia, które umożliwiają prowadzenie prezentacji, video-konferencji oraz innych form działalności biznesowej na najwyższym poziomie.

Jednak to, co wyróżnia nasze sale konferencyjne na Mazurach, to wyjątkowe usytuowanie. Przeszklona ściana centrum konferencyjnego odsłaniająca panoramę jeziora Tałty jest bez wątpienia jednym z głównych atutów naszej oferty. To niezapomniane doświadczenie, gdy w trakcie konferencji czy szkolenia możesz podziwiać niezwykłe widoki, które oferują Mazury.

Kompleksowa oferta dla biznesu

Rozumiejąc potrzeby i oczekiwania naszych klientów biznesowych, nasze sale konferencyjne na Mazurach są dostosowane do organizacji różnorodnych wydarzeń. Od małych spotkań biznesowych po wielkie konferencje i eventy - zapewniamy profesjonalizm i doskonałe warunki do pracy.

Dlaczego warto wybrać sale konferencyjne Hotelu Robert's Port na Mazurach?

  • Nowoczesne wyposażenie: Wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia spotkań na najwyższym poziomie.
  • Niepowtarzalna lokalizacja: Panorama jeziora Tałty dostępna z naszego centrum konferencyjnego dodaje wydarzeniom unikatowego charakteru.
  • Profesjonalizm: Nasz zespół dba o każdy detal, aby Twoje spotkanie czy konferencja była sukcesem.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą i możliwościami, jakie oferują nasze sale konferencyjne na Mazurach. Odkryj magię połączenia biznesu z przyrodą w Hotelu Robert's Port.

The best business offer you will ever get

At your disposal, there are three multimedia halls altogether – all of them air-conditioned, truly multi-functional, destined for 90, 110 and 200 people respectively. Proper technical conditions provided suit both trainings, conferences, fairs, meetings and banquets.

E-mail us

Required

Special offers

Family Christmas in Hotel - Masuria
from 435 /pers./night
from 283PLN /pers./night
Family Christmas in Hotel - Masuria
  • min. 2 nights
  • Full Board
See details
New Year's Eve in Masuria
from 420 /pers./night
from 336PLN /pers./night
New Year's Eve in Masuria
  • min. 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Sylwester w stylu Burleska - tylko dla dorosłych
from 410 /pers./night
from 287PLN /pers./night
Sylwester w stylu Burleska - tylko dla dorosłych
  • min. 1 night
  • Full Board
See details
The Epiphany Weekend in Masuria
from 500 /pers./night
from 350PLN /pers./night
The Epiphany Weekend in Masuria
  • min. 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Winter Holidays with Children in Masuria
from 497 /pers./night
from 298PLN /pers./night
Winter Holidays with Children in Masuria
  • min. 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Valentine's Day at the hotel in Masuria
from 477 /pers./night
from 338PLN /pers./night
Valentine's Day at the hotel in Masuria
  • min. 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Women's Day in Masuria
from 467 /pers./night
from 303PLN /pers./night
Women's Day in Masuria
  • 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Easter with the family in Masuria
from 477 /pers./night
from 381PLN /pers./night
Easter with the family in Masuria
  • min. 3 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Weekend Beauty in SPA
from 508PLN /pers./night
Weekend Beauty in SPA
  • 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Romantic Weekend
from 483PLN /pers./night
Romantic Weekend
  • 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
SPA Package for Two
from 500PLN /pers./night
SPA Package for Two
  • 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
“World of Massages” relaxing package
from 513PLN /pers./night
“World of Massages” relaxing package
  • 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Girlfriends at SPA
from 418PLN /pers./night
Girlfriends at SPA
  • 2 nights
  • Breakfast and Dinner
See details
Holidays in Masuria with breakfast and dinner
from 358PLN /night
Holidays in Masuria with breakfast and dinner
  • any length of stay
  • Breakfast and Dinner
See details
Bed & breakfast - flexible offer
from 175PLN /pers./night
Bed & breakfast - flexible offer
  • any length of stay
  • Breakfast
See details
Bed & breakfast - non-refundable offer
from 158PLN /pers./night
Bed & breakfast - non-refundable offer
  • any length of stay
  • Breakfast
See details

Hotel na konferencje Mazury – idealne miejsce na biznesowe spotkania 

Szukasz idealnego miejsca na spotkanie biznesowe? Hotel na konferencje na Mazurach to doskonały wybór! Nasz obiekt otoczony jest malowniczymi krajobrazami. Zapewniamy również obsługę oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Mamy doskonale przygotowane zaplecze konferencyjne: sale wyposażone we wszelkie udogodnienia, takie jak: projektory multimedialne, nagłośnienie czy szybki internet.

Ty decydujesz o formule spotkania. Lista naszych propozycji jest długa. Obejmuje ona zarówno kameralne sale, idealne na małe spotkania w gronie najważniejszych współpracowników, jak i przestronne sale konferencyjne, które pomieszczą nawet kilkaset osób. Bez względu na to, jakie masz wymagania, możesz nam powierzyć organizację swojego wydarzenia.

Hotele na konferencje Mazury – przestrzeń dla firm i prelegentów

Robert's Port hotele na konferencje na Mazurach to przestrzeń przyjazna prelegentom pod każdym względem. W swojej ofercie mamy aż 3 przestronne sale konferencyjne. Każda z nich świetnie sprawdzi się jako miejsce na organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych. Nasze sale wyróżniają się nowoczesnym designem i funkcjonalnością: to apsekty kluczowe dla sprawnego prowadzenia prezentacji, szkoleń czy warsztatów.

Chcemy, by każdy z Gości czuł się w naszym hotelu komfortowo. Dołożyliśmy wszelkich starań, by wygodne sale, serwis i gastronomia na najwyższym poziomie stanowiły kompletne i atrakcyjne zaplecze dla Twojego wydarzenia. Oprócz zaawansowanego zaplecza technicznego nasze hotele na konferencje na Mazurach oferują również niepowtarzalną atmosferę. Okolica pełna zieleni i spokoju sprawia, że po intensywnych dyskusjach uczestnicy konferencji mogą zrelaksować się i nabrać sił podczas ogniska czy rejsu statkiem.

Sale konferencyjne na Mazurach – komfort i funkcjonalność na najwyższym poziomie

Odpowiednia lokalizacja ma ogromne znaczenie dla przebiegu i efektów spotkań biznesowych. Sale konferencyjne na Mazurach spełnią Twoje potrzeby, gwarantując komfort i funkcjonalność pracy na najwyższym poziomie. Nasze przestrzenie biznesowe wyróżniają się nowoczesnym designem i bogatym wyposażeniem. Możesz liczyć na takie udogodnienia jak np. bezprzewodowy dostęp do internetu, sprzęt audio-wideo, mobilna scena czy profesjonalne oświetlenie. Tak dobrze przygotowane miejsce pozwoli na skuteczną realizację Twojego programu konferencji.

W salach konferencyjnych na Mazurach zadbaliśmy również o wygodę uczestników. Ergonomiczne krzesła i duże stoliki zapewniają komfort nawet przy trwających wiele godzin wydarzeniach. Na życzenie zorganizować dla Ciebie także catering, który uświetni czas pomiędzy prelekcjami. Wszystko to pozwoli uczestnikom spotkania na chwilę relaksu i odprężenia. Dzięki systemowi ścian modułowych możemy połączyć kilka sal w jedną. W ten sposób możemy stworzyć dla Ciebie przestrzeń, która pomieści nawet do 350 osób.

Hotel konferencyjny Mazury – gwarancja niezapomnianych wydarzeń

Nie ma nic lepszego niż połączenie pracy i relaksu. Hotel konferencyjny na Mazurach to miejsce, które zapewnia idealne warunki do prowadzenia spotkań biznesowych. Bliskość natury umożliwia relaks i nacieszenie oczu widokami po zakończeniu wydarzenia lub pomiędzy prelekcjami. Wyposażone w nowoczesne systemy multimedialne sale konferencyjne pozwolą na swobodną realizację każdego programu. Dzięki takiemu zapleczu organizacja wydarzeń, targów, wykładów czy nawet wydarzeń muzycznych jest prosta jak nigdy dotąd!

Oferujemy pomoc na każdym etapie organizacji konferencji. Jednym z elementów przygotowań jest ustawienie krzeseł w sposób, który najlepiej oddaje charakter wydarzenia. Do wyboru masz ustawienie teatralne, w kształcie podkowy oraz szkolne. Możesz dostosować układ sali do swoich potrzeb i preferencji, a także zmieniać ustawienie pomiędzy kolejnymi dniami konferencji.

Dlaczego warto skorzystać z oferty naszego centrum kulturalno-wystawienniczego? Dużym atutem są ogromne, panoramiczne okna, które zapewniają stały widok na malownicze jezioro Tałty. Bliskość hotelu również jest ogromnym plusem. Dysponujemy ponad trzystoma miejscami noclegowymi w różnym standardzie. Dzięki temu osoby, które przybędą na Twoją konferencję, nie będą musiały martwić się o zakwaterowanie.

Kompleksowość naszej oferty to kolejny z dużych atutów. Wybierając nasze sale konferencyjne, możesz powierzyć nam całościową organizację wydarzenia. Od ustawienia krzeseł, przez zakwaterowanie Gości, po catering i rozrywkę w wolnym czasie. Nie bez znaczenia pozostaje również wysoki standard samego hotelu, jak i sal konferencyjnych. Eleganckie wnętrza i nowoczesne rozwiązania z pewnością zrobią wrażenie na wszystkich, którzy przybędą na Twoje wydarzenie. Zarezerwuj nasze nowoczesne sale konferencyjne i zorganizuj wydarzenie, o którym każdy będzie mówić!

mobile nav bg
See on map

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Hotel Robert's Port Żegluga Pasażerska Mikołajki Robert Śliwiński, Stare Sady 4, 11-730, Mikołajki, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved